neděle 29. ledna 2012

Život je jako tombola (opera-píseň)

Život je jako tombola,
nikdy nevíš, co si vytočíš.

Život je jako tombola,
nikdy nevíš z kým se se potkáš.

Život je jako tombola,
nikdy nevíš z kým se se setkáš.


A proto žíj a raduj se.
Pro každý den svůj,
rovně k němu stůj.
Rovně k němu stůj.

Proč já malý chlapec jsem,
vyrůstal jsem za lesem.

Máma má a táta můj,
měli jenom malý dvůr.
Jenom jeden malý dvůr.

A když kupec přišel k nám,
prozradil nám velký plán.
Jeho velmi velký plán.

Dvorek náš by chtěl odkoupiti
a prodejnu zde založiti.
Jeho prodejnu zde založiti.

Máma měla v očích slzy,
táta zase zářil příliš brzy.

Otec stiskl kupci ruku
i kupec ronil v očích slzu.

Tak dobrý kup jsem získal.
Toto si kupec vískal.
Stále si pak vískal.

A co my?
A co máma a co táta?
A co já?
Nepřišli jsme úplně zkrátka.

Kupec svůj byt v panelu,
vyměnil za pěkný dům v Edenu.
Velmi pěkný statek v Edenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat